Veel gestelde vragen:
Wat zijn jullie verzendkosten?:
Voor bestellingen die verzonden worden, rekenen wij € 4,92 excl. BTW (5,95 incl. BTW) als verzendkosten. Bij een bestelling boven € 50 (excl. BTW) vragen we een kleinere bijdrage van € 2,95 (voor Belgie zijn de verzendkosten € 8,75 excl. BTW, bij bestelling boven € 50 is dit € 3,85).
Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?:
Mocht u onverhoopt teveel, of het verkeerde hebben besteld, kan dit binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd (LET OP!: uitgezonderd mengverven!). Hetzelfde geldt voor defecte goederen. Het originele aankoopbedrag wordt dan binnen een week aan u overgemaakt. Retouren kunnen verzonden worden aan onderstaand adres, graag met kopie-factuur. LET OP!: Als er geen factuur bij de retour is bijgevoegd, nemen wij u retour niet in behandeling. Eventueel door u gemaakte kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Het retourneren is op eigen risico, mochten de producten beschadigd retour komen, vergoeden wij de geretourneerde producten niet.
Wat zijn jullie levertijden?:
In principe hebben wij alle producten die op onze website staan op voorraad, waardoor wij in de meeste gevallen alle bestellingen die voor 16:00 uur gedaan en voldaan zijn nog dezelfde dag versturen. Indien dit voor een artikel niet het geval is, staat de levertijd hier duidelijk bij vermeld.
Kan ik ook een offerte krijgen?:
U kunt heel makkelijk bij ons een offerte zelf maken door de producten in het winkelwagentje te plaatsen.
Wanneer krijg ik de track en trace?:
De track en trace ontvangt u van onze vervoerder laat op de avond of vroeg in de morgen nadat u de factuur heeft ontvangen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de verzending hiervan. Het komt regelmatig voor dat track en trace gegevens in de spamfolder terecht komen. Als u om welke reden dan ook geen track en trace heeft ontvangen dan kunt u deze uitsluitend opvragen via de mail.
Er zit een deuk in mijn blik verf… Wat nu ? Wij doen ons best om alles zo goed mogelijk te verpakken, maar helaas gaat er tijdens het transport wel eens wat mis. Hier valt ook niet helemaal aan te ontkomen. Als het pakket kapot wordt aangeboden, accepteer dit niet, en weiger dit bij de deur wegens breuk. Als de doos intact is, en er blijkt een deuk(-je) in het blik te zitten, bedenk dan het volgende; het blik is slechts de verpakking, het gaat om de inhoud. Een deuk(-je) in een verfblik is geen reden voor reclamatie, een lekkend blik uiteraard wel. Overigens spreekt het vanzelf dat wij alleen intacte blikken versturen…